Ушбу маърузалар матнларида маркетингни ривожланишини асосий боскичлари, тамойиллари, функциялари, турлари, маркетинг фаолиятини ахборот билан таъминлаш, бошкаришни таркибий тузилиши ва уни ташкил этиш, маркетинг дастури, стратегик ва тактик режалаштириш, маркетинг назорати, бозорни комплекс урганиш, бозор коньюнктурасини башорат килиш, бозор сегментацияси, товар, нарх, сотиш ва коммуникация сиесатлари каби долзарб муаммолар батафсил баен этилган. Шунингдек, ушбу маъруза матнида маркетинг фанидан тест саволлари ва атамалар лугати берилган. Ушбу маъруза матнида фан бўйича янги педагогик технологияни қўллаш бўйича услубий кўрсатма, информацион технологияни қўллаш, БМИ ва МДлар бўйича 15 минг мавзудан фанга тааллуқли мавзулар келтирилган. Мазкур маъруза матни “Маркетинг” таълим йуналишлари талабалари учун мулжалланган.