“Маркетинг” фанидан

“Маркетинг”  фанидан
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Boshqa
Turi:
Ma`ruza matni
Nashr etilgan yili:
2010
Til:
O`zbek tilida (kir.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-15 20:58:59
Ушбу маърузалар матнларида маркетингни ривожланишини асосий боскичлари, тамойиллари, функциялари, турлари, маркетинг фаолиятини ахборот билан таъминлаш, бошкаришни таркибий тузилиши ва уни ташкил этиш, маркетинг дастури, стратегик ва тактик режалаштириш, маркетинг назорати, бозорни комплекс урганиш, бозор коньюнктурасини башорат килиш, бозор сегментацияси, товар, нарх, сотиш ва коммуникация сиесатлари каби долзарб муаммолар батафсил баен этилган. Шунингдек, ушбу маъруза матнида маркетинг фанидан тест саволлари ва атамалар лугати берилган. Ушбу маъруза матнида фан бўйича янги педагогик технологияни қўллаш бўйича услубий кўрсатма, информацион технологияни қўллаш, БМИ ва МДлар бўйича 15 минг мавзудан фанга тааллуқли мавзулар келтирилган. Мазкур маъруза матни “Маркетинг” таълим йуналишлари талабалари учун мулжалланган.

Дабавлено : 2021-04-15 20:58:59

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш