1-мавзу. «Бизнес маркетинги» курсига кириш.
1.1. Бизнес маркетингининг мощияти ва концепция.
1.2. «Бизнес маркетинги» курсининг предмети ва вазифалари.
1.3. Бизнес маркетингининг мухити.
1.4. Курснинг айрим муаммоларива уларни хал =илиш йыллари.
1.1. Бизнес маркетингининг мощияти ва концепцияси
Маълумки, товар ва хизматларга былган истеъмолчиларнинг эхтиёжини, уларга ща= тылай олиш =обилиятларини ани=лаш зарурати, жащон и=тисодий кризислари, товарларни орти=ча ишлаб чи=ариш, уларни омборларда тыпланиб =олиши каби щолатлар маркетингни шакилланиши ва ривожланишида асос былиб хизмат =илди. Шундай =илиб, маркетинг и=тисодий ин=ироз кучайган шароитда, уни шу ин=ироздан чи=ариш кураш, харидор талабини ани=лаш ва =ондиришга, корхоналарнинг товарлар ишлаб чи=ариш, сотиш фаолиятини ташкил этиш ва бош=ариш тизими сифатида ихтиро этилган экан.