"Педагогика назарияси ва тарихи " фанидан маъруза матнлари

"Педагогика назарияси ва  тарихи " фанидан маъруза матнлари
Daraja:
Oliy ta`lim
Yo'nalish:
Ilmiy-ta`limiy
Turi:
Ma`ruza matni
Nashr etilgan yili:
2003
Til:
O`zbek tilida (kir.)
Yaratilgan vaqti:
2021-04-14 18:46:45
. "Педагогика " атамаси "Пайне" - "бола" ва "агогейн" - "е¬такламок" деган маънони билдирувчи лотинча "дайдагогос" сузлари¬дан пайдо булиши куйидагича изохланади: Эрамиздан олдинги III-IV-асрларда кадимги грецияда, кулдорнинг боласини овкатлантиради-ган, сайрга олиб борувчи, табиат куйнида уйнатувчи тарбиячи кул¬ларни "педагог" деб аталган. У боланинг камолотга етишишига масъул булган. Кулдорнинг боласини мактабга етаклаб олиб борган ва олиб келган.Мактабда ишловчи укитувчиларни "дидискаллар" (дидайко-мен укитаман) дейишган. Феодализм жамиятига келиб эса хар икки кас¬бдаги кишилар хамкорлиги натижасида таълим тарбия билан махсус шугулланувчилар вужудга келган. Уларни чех педагоги Я.А.Каменский таъкидлаганидек, "Педагог"деб номланганлар, ва бу суз хозир хам таълим тарбия берувчи укитувчиларга нисбатан кулланилади.

Дабавлено : 2021-04-14 18:46:45

Этот категорий

Pythonda matematik hisoblashlarni dasturlash

Nazariy mexanika

Nazariy mexanika

Fundamentals of scientific research and innovation

Oila tibbiyoti

Новый

Жиззах вилоятида туристик дестинацияларни ташкил этишнинг ҳудудий жиҳатлари

Таълим муассасаси раҳбарининг бошқарув фаолиятида соғлом ва ижодий муҳитни яратиш механизмларини такомиллаштириш

Ишлаб чиқариш таълими усталарининг касбий компетентлигини ривожлантириш

Eliptik qismi yuqori tartibli bo`lgan kasr tartibli xususiy hosilali differensial tenglamalar uchun to`g`ri va teskari masalalar

Саноат корхоналари ривожланишининг инновацион стратегияларини такомиллаштириш