Turkistonda ikki hokimiyatchilik va sho’rolar hukmronligining o’rnatilishi

Япония мўжизасининг сирлари

Инсон фалсафаси

Ташқи иқтисодий фаолиятни ривожлантиришда тижорат банкларнинг ўрнини кенгайтириш

Миллий иқтисодиётда учинчи секторнинг шаклланиш ва ривожланиш йўналишлари

Пути совершенствования рынка ценных бумаг в условиях стабилизации экономики

Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида республикамизда кичик бизнесни ривожлантириш йўналишлари

Япония ва Ўзбекистон муносабатлари тарихи

Дашт ҳудудида этнослараро муносабатлар

Ўрта асрлар европа цивилизация тараққиётида Венециянинг ўрни

Форобийнинг билиш назарияси

Ёшларни маънавий-ахлоқий камол топтиришда тасаввуф таълимотининг ўрни

Инсон ҳуқуқлари фалсафий қадриятлар тизимида

Марказий Осиё ахлоқшунослик илми ватани

«ИЗУЧЕНИЕ СПРОСА НА УСЛУГИ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЙ НА ПРИМЕРЕ АК «УЗБЕКТЕЛЕКОМ»»

ИКТИСОДИЁТНИ МОДЕРНИЗАЦИЯ КИЛИШ ШАРОИТИДА ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯ КОРХОНАЛАРИДА

НОВЫЕ МЕТОДЫ ОЦЕНКИ СТИМУЛИРОВАНИЯ ПЕРСОНАЛА АК «УЗБЕКТЕЛЕКОМ»

«Особенности позиционирования и брэндинга услуг телекоммуникаций (на примере АК «Узбектелеком»)»

Почта алоқаси соҳасида суғурта хизматларини ривожлантириш йўллари

СОХА КОРХОНАЛАРИ БИЛАН ИЛМИЙ ИННОВАЦИОН ХАМКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИСТИКБОЛЛАРИ